søndag 9. mai 2010

Marimekko-krakk



For den observante lesar kan det virka som om at eg har dilla på marimekkoblomen, men det er ikkje heilt sant. Etter å ha dekorert både kubbelys og denne krakken med marimekkoserviettar og decoupage skal eg roa meg litt ned med akkurat dette mønsteret... Syns likevel at dette vart kjempefint! Det er jo berre ein krakk, men passar fint som eit lite bord nedi gangen, ved sida av "ventestolen" som står utanfor badet. Om kvelden tenner eg den vesle IKEA-lampen og det vert mykje koselegare enn med taklampen.



Alltid når eg er ute og reiser så kjøper eg postkort i svart-kvitt. Det er så utruleg fint å ha på veggen; enten det er av gamle fly, ein liten parisergutt med loffen under armen, Eiffeltårnet eller Audrey Hepburn.




Eg vil ynskja alle lesarar ein kjempefin søndagskveld!

4 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Snakk om ny stol/bord då!
Utruleg kor fint det blir med ein makeover!:)
Har lyst å prøve meg på decoupage eg og..har kjøpt en sak som treng ei real oppfrisking:)
Artig å kjøpe med svart/kvitt kort frå der du har vore. Koselege og FINE minner:)
Kos deg idag!
Klem:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

PS; korleis har du fått vekk rammene på bildene på bloggen din?

Fru Andersen sa...

Fine krakken/bordet! Likte veldig godt det mønsteret i svart-hvitt, slik decoupage virksomhet står på min "to-do liste" også. Håper jeg får gjort det før jul en gang;-)

Kjekt om du blir med Christine og meg på et lite minibloggertreff!

Søndagskram!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så fin krakken din ble, liker den kjempegodt ! ♥ Og koselig med en liten lampe og blomster på den slik at du kan bruke den som bord også. ♥

Ønsker deg en nydelig tirsdag, håper dagen din blir fin. :)

Stor klem ♥