mandag 12. april 2010

Kreativiteten lenge leve

For nokre veker sidan kom eg over ein blogg kor det vart oppfordra til å melda seg inn i hobbyklubben.no Litt impulsivt meldte eg meg inn fordi velkomstpakken var så bra. Eg hadde nesten gløymt heile greia, heilt til i dag då pakken kom i posten: O lykke!!!!





Gje meg nokre liter med rosa maling og litt sjabloner!!!!!!





Bilder laga av serviettar, lerret og decoupage! Dette skal eg klara.



I velkomstpakken var det med mange sånne scrapbooking-ark. Kanskje eg skulle prøvd meg på det og? Eller kanskje eg kan bruka dei til noko anna... Kjekt å ha i alle fall:-)

Dagens snop....



Desse lys-steinane kosta 39 kroner på Trend og
Nostalgi
. Dei er jo eigentleg for fine til å brenna og brennetida er berre tre timar, men eg trur nesten dei er finare utan flamme eg!?

Det er berre så fantastisk fint vær for tida. Energien boblar, men det vert ikkje alltid gjort så mykje likevel. Vanskeleg å finna ut kva prosjekt som skal vera det neste:-/ Ha ein fin måndagskveld alle saman<3

3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Er ikkje det herleg når energien kjem? Eg og har problem med kva eg skal få gjort først. Vil helst gjere alt på ein gong;)
Kjempefine bøker! Eg og venter på nokre interiørbøker:)
Likte lysa dine og, skjønner at det kan bli vanskeleg å fyre på desse:)
Ha ein fin kveld:)
Klem:)

Christine sa...

So fine bøker du har fått :) Godt med inspirasjon, og ikkje minst da kjempe fine veret med har i Bergen for tide :)

Klem

Tove sa...

Så fine bøker. Var selv medlem der for maaange år siden. Kanskje jeg skal melde meg inn i igjen.

Tøffe lys, de må du ikke brenne enda.

Tove