onsdag 10. mars 2010

Ein milepæl



Idag snudde Selma seg frå mage til rygg for fyrste gong! Det var ingen som fekk det med seg akkurat då det skjedde, men plutseleg låg ho berre der utanfor babygym-matta. Trur ho vart ganske forundra sjølv og, men om det var av snuinga eller av mors høglytte utbrot er uvisst:-) Mor vart minna på at tida går så altfor fort, og at det ikkje går an å venta med å gjera diverse som er lett å tenka at ein skal gjera "snart". Som det å ta avtrykk av dei søte ubrukte føttene!! Det såg ganske dramatisk ut medan me heldt på, og eg lurer på kva Selma tenkte da eg pensla raud akrylmaling på handa hennar. Då var det ganske mykje enklare med foten... Nokre av trykka vart ganske gode, medan andre avtrykk vart litt klumpfotaktige. Tenkte å ramma inn eit par avtrykk og gje det til krye besteforeldre kanskje?





Etter at Selma har lagt seg skal eg pussa kjøkkenbordet. Eg har hatt litt sparkel på nokre stader, men bryr meg ikkje så veldig om det er litt merke i bordplata. Bordet er frå IKEA og er ok no sidan me ikkje har plass til noko større på kjøkkenet. Slik det er no syns eg ikkje det passar heilt inn. Difor skal eg mala det, kvitt sjølvsagt;-)



Ha ein fin onsdagskveld! Klem frå Vivi

Ingen kommentarer: