mandag 8. mars 2010

Endeleg klubb igjen!!!!

Månadens høgdepunkt står for døra (bokstaveleg tala..) Ikveld er det klubb igjen, og det er min tur til å vera vertinna. På klubben ikveld skal go`jentene få servert mintsjokolademousse til dessert. Oppskrifta fann eg i "Smaken av sjokolade" av Maxine Clark. For å laga godsakene til fire personar treng eg dette:
150 gr mørk sjokolade
4-6 mintsjokoladar (After Eight)-hakka
4 egg, skilt
2 ss sukker
4 ss kremfløyte
1 ts gelatinpulver
4 ss vann
2 ss hakka mintsjokoladebitar
evt. 2,5 dl kremfløyte, til pynt
4 små former eller glass

Slik går ein fram:
Smelt sjokolade og mintsjokolade. Avkjøl raskt. Pisk saman eggeplommer og sukker i ein stor bolle med ein elektrisk handmiksar til blandinga er tjukk og mousseaktig. Tilsett smelta sjokolade og fløyte.

Bland gelatinpulveret med vatn i ein liten, eldfast bolle. Lat stå i 2-3 minuttar. Set bollen i ein kjele med småkokande vatn. Rør til gelatinen er oppløyst. Bland det inn i sjokoladeblandinga.

Arbeid raskt, pisk eggekvitene stive, men ikkje tørre, i ein rein og tørr bolle. Vend eggekvitene inn i sjokoladeblandinga med ei metallsleiv.

Fordel moussen i formene. Dryss med mintsjokoladebitar. Set formene i kjøleskapet til moussen har stivna. Pisk evt. fløyten stiv og pynt moussen med kremen. Lat stå i romtemperatur i ca. 20 minuttar før servering.
Vonar det fell i smak:-) Eg gler meg!

Ingen kommentarer: