torsdag 18. mars 2010

Gullfiskhukommelse




Eg er ein ivrig lesar av mange blad. No for tida går det mest i Kamille, Costume, Rom 123 og diverse andre interiørblad. Det er så kjekt å bli inspirert, drømma seg vekk, samt læra mykje nytt. I dei fleste blad er det mange gode tips som eg alltid tenkjer at "dette MÅ eg hugse"! Det kan vere alt frå gode matoppskrifter til kjekke nettsider som eg har lyst til å sjå nærmare på seinare ein gong... Difor har eg no skaffa meg ei bok med stivt papir som fungerer som ei slags hobbybok. Der ligg idear til syarbeid, blogg, nettadresser osvosv. Det minnar meg faktisk litt om den gode gamle skuledagboka frå ungdomsskulen. Der vart det limt inn Stimorol tyggispapir, kule klistremerker og venninnebilete teke i fotoboksen på Bystasjonen. Og adresser, fjortissdikt m.m vart skrive ned med sirlig skrift. Det var ei bok som fartalde kven eg var da, nett som "home made-boka" er det for meg no.

God torsdagskveld:-)

Ingen kommentarer: