tirsdag 23. mars 2010

Høna eller egget...



På Hobbykjellaren kom eg over egg i babuska-utforming. Eg var ikkje sikker på kor mange egg eg kjøpte, og då eg kom heim såg eg at det var tre stykker i pakken. Eit til mammabjørnen, eit til pappabjørnen og eit til babybjørnen (i den rekkjefølgja...)







Dette litt utanom-det-vanlege påskeegget fann eg på Trend og Nostalgi. Kunne tenkt meg å laga slike, men er ikkje sikker på kvar eg finn det papiret som er limt på. Inni trur eg det er isopor. Ved kassaapparatet låg det nyaste nummeret av Jeanne d`Arc Living og meir er det ikkje å sei om den saka...



Sjølv om eg skal vekk deler av påska er det koseleg å få våren inn i stova med litt grønt og gult, men då helst i små dosar....

Ha ein fin tysdagskveld. Og ikkje gløym Frustrerte fruer!!!!

Ingen kommentarer: